iranfoodex
iranfoodex

قاليشويي عطاريان كه به عنوان  قاليشويي در مشهد شناخته شده است؛ با خدمت رساني اصولي و مناسب همواره توانسته باعث ايجاد اطمينان خاطر براي مشتريان خود شود و سالهاست كه تبديل به عضوي ثابت در خانواده هاي ايراني شده است.

اما موضوع مهمي كه در انتخاب قاليشويي وجود دارد اين است كه علاوه بر شستشو مناسب فرش، بايد تضميني مبني بر حفظ كيفيت و آسيب نرسيدن به فرش نيز وجود داشته باشد. به همين دليل قبل از هر اقدامي ابتدا مواردي كه در ادامه به آن اشاره خواهيم كرد را بررسي و سپس قاليشويي مناسبي را انتخاب نماييد. البته قاليشويي عطاريان با ارائه ضمانت نامه شستشو به مشتريان خود اين اطمينان خاطر را مي دهد كه بدون نگراني فرش هاي نفيس و گران قيمتشان را به ما بسپارند.

عوامل تاثيرگذار در انتخاب بهترين قاليشويي

براي انتخاب بهترين قاليشويي در مشهد عوامل زيادي نقش دارد اما به صورت كلي براي سپردن فرش به مراكز قاليشويي ابتدا بايد موارد زير را بررسي نماييد.

  1. تجهيزات قاليشويي
  2. شوينده هاي قاليشويي
  3. كارشناسان و كادر قاليشويي
  4. نحوه قيمت گذاري

تجهيزات قاليشويي

از تجهيزات و امكانات قاليشويي به عنوان مهم ترين آيتم براي بهترين قاليشويي در مشهد مي توان ياد كرد. طبيعتا بايد بين نحوه شستشو فرش در خانه و مراكز قاليشويي تفاوت هايي وجود داشته باشد. پس بايد در اولين گام براي انتخاب قاليشويي به نحوه خدمات دهي و تجهيزات آن بپردازيد. به طور مثال، مكانيزه بودن فرايند شستشو فرش يكي از آيتم هاي مهم در بررسي تجهيزات قاليشويي است. 

قاليشويي عطاريان با بهره مندي از تجهيزات به روز و استفاده از دستگاه هاي مكانيزه شستشو فرش، جزء قاليشويي هاي مجهز در مشهد به شمار مي رود و به عنوان بهترين قاليشويي در مشهد شناخته شده و بالاترين درصد رضايت از مشتريان را كسب كرده است.

شوينده هاي قاليشويي

موضوع حائز اهميتي كه در مراكز شستشو قالي وجود دارد؛ مواد شوينده اي است كه مورد استفاده قرار مي گيرد. دليل اصلي اهميت اين موضوع اين است كه اگر قاليشويي از مواد ممنوع و خطرآفرين براي شستشو فرش استفاده نمايد، باعث از بين رفتن الياف قالي شده و موجب خراب شدن فرش مي شود. به همين دليل اين موضوع اهميت بالايي در فرآيند شستشو فرش در قاليشويي دارد. 

از همين رو، ما به واسطه تجربه اي كه در امر شستشوي انواع فرش داريم؛ ابتدا جنس و نوع قالي را توسط كارشناسان متخصص فرش شناسي بررسي كرده و بر اساس آن مواد شوينده اي كه آسيب به بافت قالي وارد نكند را استفاده مي نماييم.

كارشناسان و كادر قاليشويي

مسئله بعدي كه براي انتخاب و سپردن فرش ها به  قاليشويي در مشهد اهميت دارد؛ كادر آن مركز است. بايد يك قاليشويي از كارشناسان و كادري مجرب بهره مند باشد تا بتواند با توجه به جنس و الياف مخصوص هر فرش، نحوه شستشو و مواد شوينده اي كه براي قالي كاربرد دارد را تشخيص دهد. همچنين گاهي ممكن است فرش دچار پوسيدگي شده باشد، اما شما متوجه اين موضوع نشده باشيد. يك مركز معتبر قاليشويي بايد قبل از هر اقدامي ابتدا فرش را كارشناسي كرده و در صورت وجود هر نوع آسيبي آن را به اطلاع شما برساند. زيرا اگر فرشي دچار پوسيدگي و يا پارگي شده باشد و قبل از ترميم و رفو، شسته شود؛ باعث كاهش طول عمر و افزايش پوسيدگي مي شود. پس بايد يك قاليشويي از كارشناسان زبده و حرفه اي برخوردار بوده تا با تشخيص به موقع اين موضوع از گسترش پوسيدگي و از بين رفتن فرش جلوگيري نمايد. به همين دليل در قاليشويي عطاريان قبل از هر اقدامي ابتدا كارشناسان ما به بررسي دقيق فرش پرداخته و بعد از اطمينان از سالم بودن آن، با توجه به طول عمر و نوع فرش بهترين شيوه شستشو و ميزان مواد شوينده مناسب با آن قالي را تعيين مي كنند.

نحوه قيمت گذاري

پارامتر نهايي كه در قاليشويي بايد مورد بررسي قرار گيرد؛ نحوه قيمت گذاري است. اتحاديه فرش و قاليشويي هر ساله نرخ نامه اي را به مراكز شستشو فرش ارسال مي كنند. در اين نرخ نامه خدمات ارائه شده در قاليشويي با توجه به امتياز و رتبه مراكز قاليشويي تعيين مي شود. 

ما نيز با توجه به نرخ نامه اتحاديه فرش خدمات خود را با مناسب ترين قيمت ارائه مي دهيم. براي اين منظور مي توانيد با شماره قاليشويي در مشهد تماس بگيريد تا از قيمت ها اطلاع پيدا نماييد.

قاليشويي عطاريان

قاليشويي عطاريان به عنوان  قاليشويي در مشهد با سابقه اي درخشان در حال فعاليت است. عطاريان با كادري مجرب و حرفه اي مي تواند انواع فرش و قاليچه را با بهترين و مرغوب ترين مواد با قيمتي مناسب و تضمين كيفيت بشويد.

مي توان از خاك گيري فرش با دستگاه هاي مجهز، ترميم و رفو فرش توسط افراد با تجربه و كارشناسان حرفه اي رفوگري، شستشو مبل، تشك و موكت با مواد شوينده درجه يك و امكان شستشو در محل را به عنوان جزئي از خدمات قاليشويي عطاريان نام برد.

همچنين عطاريان براي رفاه حال بيشتر مشتريان خود خدمات سرويس دهي خود را نيز به صورت رايگان انجام مي دهد و از لحظه ثبت سفارش تا شستن و تحويل فرش تنها 48 ساعت زمان مي برد.

براي ثبت سفارش علاوه بر امكان تماس با شماره هاي قاليشويي مي توانيد از طريق لينك ثبت سفارش نيز مشخصات و ادرس خود را درج كرده تا كارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و هماهنگي هاي لازم را انجام دهند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۱:۳۱ ] [ iranfoodex ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی